وی بر ضرورت مردمی کردن برنامه ها تاکید کرد و افزود: سازمان های دولتی و فدراسیون به خاطر ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس در بیماران و در جهت توانمند سازی آنان در جامعه باید نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشند.

رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء زنجان با اشاره به اهمیت تغییر نگرش مردم و خانواده نسبت به بیماری ادامه داد: ملاک برنامه ریزی و هدف گذاری فدراسیون نباید فقط در بخش مسابقات و کسب عناوین باشد بلکه ایجاد اعتماد به نفس و توانمندسازی یکی از اصلی ترین نیازهای بیماران است.

طهماسبی تاکید کرد: اجرایی کردن برنامه های تقویم سال ۹۵ در کنار کمک های مردمی، نیاز به تامین ردیف بودجه رسمی از سوی فدراسیون دارد که می توان با استفاده از یک درصد ارزش افزوده سازمان های دولتی و شرکت ها به افزایش بودجه فدراسیون برای کمک بیشتر به هیئت استان ها کمک کرد.

در ادامه دکتر غلامرضا شعبانی بهار رئیس مجمع و معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی گفت: با اشاره به فعال بودن این فدراسیون و معتقد بودن گردانندگان ورزش خاص و پیوند اعضا، عملکرد فدراسیون ورزش خاص و پیوند اعضا در کشور در مقایسه با سایر فدراسیون ها رضایت بخش می باشد.

گفتنی است این سمینار در دو بخش صبح و عصر برگزار شد.